Jarosławiec.pl

Dodaj obiekt Dodaj obiekt
Zapytaj o nocleg
Opis

Hotel Szlak Bursztynowy to jeden z najlepiej ocenianych obiektów nad polskim morzem. Zapewnia idealne warunki do spokojnego wypoczynku, co szczególnie powinny docenić rodziny z dziećmi.

Jarosławiec to niewielki nadmorski kurort, który oferuje kameralną atmosferę, wspaniałe plaże i bliskość przyrody. Można tu znaleźć także kilka ciekawych atrakcji, jak latarnia morska z 1829 roku. Tuż obok niej i zaledwie 150 m od plaży znajduje się butikowy Hotel Szlak Bursztynowy, który gwarantuje wysoki standard i specjalne udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Udogodnienia

zabawki

Ważne informacje
Doba hotelowa

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godz. 12:00.

*Wydawca portalu Jaroslawiec.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały zamieszczane w ramach niniejszej prezentacji, gdyż te uzupełniane są przez właściciela obiektu. Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że podawane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a mają charakter poglądowy.

Cennik

Okres Cena Dostępność
Apartament
06.06.2019 - 31.07.2019
od 399 PLN Zapytaj o dostepność

Opinie

Wojciech Przeworski

miesiąc temu Google Google Google Google Google 5/5

Niewątpliwie największym atutem hotelu jest zachwycający smak serwowanych potraw, wykreowanych wprawną ręką z bardzo dobrych jakościowo produktów. Nie sposób nie skusić się na dodatkową porcję i nie zjeść więcej niż by wypadało. Menu dostosowane także dla dzieci. Bardzo miłe i przyjazne panie z obsługi restauracji. Całość personelu z wysokim poziomem kultury osobistej oraz życzliwym nastawieniem i uczynnością. Hotel kameralny, urządzony bardzo gustownie i spójnie. Pokoje czyste, stylowe, z urzekającą zielenią (palma areca). W łazience dostępne są kosmetyki naturalne na bazie bursztynu. Dzieci zadowolone z kącika zabaw. Strefa Wellness z tężnią solną relaksująca i wpływająca pozytywnie na nastrój, natomiast strefa cardio z nieco małą ilością sprzętów oraz brakiem większych ciężarków (największy to 5 kg). Bardzo ciekawa sauna bursztynowa. Podsumowując pobyt w tym hotelu mogę polecić z czystym sumieniem.

artur Paula

2 tygodnie temu Google Google Google Google Google 5/5

Wspaniały hotel ! :) widać w nim pasje do bursztynu oraz rękodzieła. Urzekły mnie piękne drewniane podłogi oraz meble z drewna wyłowionego z morza . Bardzo miła obsługa ,która jest również bardzo pomocna . Ciepłe podejście do dzieci . Super sala zabaw dla maluchów. Jedzenie - bardzo dobre, zawsze ryba na obiad , pieczona i wędzona oraz inne mięsne oraz bez mięsne potrawy. W czwartek dania z grilla. Polecam skorzystać że strefy relaksu zarówno z sauny jak i z masażu z miodem :) Ogółem hotel oceniam bardzo wysoko , nasz urlop był dzięki niemu bardzo udany . Napewno wrócimy! Polecam

Michał Springer

tydzień temu Google Google Google Google Google 5/5

Spędzałem tu z rodziną wyjazd sylwestrowe-noworoczny i polecam to miejsce jako najlepsze z kilkudziesięciu odwiedzanych przez ostatnie 5 lat. Jakość obsług i dbałość o Klienta na absolutnie najwyższym poziomie. Do tego naprawdę doskonała kuchnia. GORĄCO POLECAM

Dominika

w ostatnim tygodniu Google Google Google Google Google 1/5

Przyjechaliśmy z mężem i niemowlakiem na 8 dni. Zdecydowaliśmy się na hotel 4 gwiazdkowy ponieważ chcieliśmy mieć absolutną pewność, że wszystko będzie idealnie na wyczekanym urlopie, zapłaciliśmy ponad 5 tys. i bardzo, bardzo żałujemy. Hotel w naszej opinii nie zasługuje na 4 gwiazdki. Przede wszystkim mieliśmy niezgodność w ofercie (miał być bezbrodzikowy prysznic walk-in a był stary, cieknący brodzik), ale ok, to drobiazg. Zgłosiliśmy, że mamy całą łazienkę zalaną- ponoć ktoś był i naprawił, woda ciekła nadal, wymieniono nam pokój. Oba pokoje były niestety brudne (doł. zdjęcia). Wykładziny, sofy, zasłony i lampy były całe w plamach. Kolejna rzecz: korzystanie z basenu było utrudnione, poinformowano nas o innych godz. niż w rzeczywistości mogliśmy korzystać a o braku możliwości wejścia na basen w niedzielę w ogóle nikt nam nie powiedział. Jedzenie w hotelu rzeczywiście było dobre, jednakże śniadania w godzinach 8-10 to naszym zdaniem pora zbyt późna i zbyt krótka. Gotowanie na żywo to jakieś nieporozumienie. Zazwyczaj tego kucharza po prostu nie było, a jeśli był to przez kilka minut i wychodził, nie wielka jednak strata bo odgrzewanie makaronu z sosem nie było szczytem naszych marzeń. Pan i tak bardziej zainteresowany był ciągłym korzystaniem z telefonu (w rękawiczkach, w których później „gotował” ) i rozmową z kelnerkami. Kolejna rzecz, która nas bardzo rozczarowała to sauny oraz siłownia (3 sprzęty i kilka ciężarków) , samo ich połączenie przeczy wypoczynkowi, a z dwóch saun jedna była nieczynna (zdjęcie). Sprzątanie pokoju było tak bardzo „po łebkach” , że raz nawet nie było pościelone łózko ani nie było odkurzone, a ręczniki jakie dostaliśmy były nieumiejętnie pocerowane (zdjęcie) , jak na 4 gwiazdkowy hotel to mało profesjonalne. Łóżeczko dziecka nie było ani razu pościelone, pościel ta też nie została ani razy wymieniona mimo postawionej plakietki z prośbą o wymianę. Pościel miała popsute zamki a kołderka była dużo większa od poszewki. Na plus natomiast ocenić można Państwa pracujących na recepcji choć przez prawie cały czas była tylko jedna Pani, jednakże wszyscy byli pomocni i uczynni, podobni jak kelnerzy/kelnerki restauracji regionalnej. Ogólnie uważam, że razem z kucharzami „nadrabiają” za cały hotel. Hotel utrzymany jest w ładnym stylu, ma gustowne tarasy i dobrą lokalizację. Kosmetyki w pokoju i wyposażenie barku (choć uzupełniany wybiórczo) są również pozytywnym dodatkiem, szkoda, że w takiej klasie hotelu nie ma np. kapci, które znaleźć można w ofercie hotelu a podgrzewana podłoga była może w innym pokoju. „Nieparujące” lustro - na zdjęciu :) Co jednak najbardziej wpłynęło na tę opinię? Otóż zorganizowanie wesela, a raczej nieuprzedzenie nas, że się ono odbędzie. Z tego też powodu zamknięto na dwa dni restaurację „Morskie opowieści” i o tym również wcześniej nikt nie uprzedził, pod oknem wysłuchiwaliśmy imprezowych krzyków i disco polowej muzyki, ale najgorsze jest to, że wraz z innymi gośćmi zostaliśmy BARDZO zlekceważeni w trakcie obiadokolacji. Zastały nas w połowie puste bemary, brak obsługi, brudne naczynia po innych gościach i jedna biedna zapłakana kelnerka, na której odbijała się frustracja gości. Nie było ani jednego deseru, surówki ani zupy a dania zostały uzupełnione po licznych skargach bo wszyscy zajmowali się gośćmi weselnymi. Szukając hotelu na urlop odrzuciliśmy jeden z konkurencyjnych hoteli ponieważ uczciwie poinformowano nas o organizowaniu wesela, tu nie dano nam takiej możliwości a jadąc z niemowlakiem to huczna impreza jest ostatnią rzeczą na jaką ma się ochotę. Musieliśmy czekać na windę z wózkiem ponieważ ekipa woziła krzesła na wesele…. Wybraliśmy pokój kilkuosobowy typu Suite opisywany jako 5 osobowy- szafa była śmiesznie mała, nie byliśmy w stanie się pomieścić z rzeczami swoimi i dziecka- mogłoby być chociaż kilka haczyków w pokoju. Ogólnie niestety żałujemy, że zdecydowaliśmy się na ten hotel i taką opinię wystawiamy z bólem serca, mieliśmy nadzieję na wspaniały urlop,

Paulina Chmura

miesiąc temu Google Google Google Google Google 4/5

Śniadanie i obiadokolacje bardzo dobre . Pokoje czyste . Miła obsługa . Dużo udogodnień dla dzieci min : darmowe łóżeczko , wanienka , przewijak , pokój zabaw , itd 😉 można wypożyczyć rowery z krzesełkiem dla dziecka . Blisko do morza . Blisko głównego deptaka wiec blisko do sklepów , restauracji itd ( niestety w nocy słychać imprezowych turystów bawiących się w knajpach obok ) Parking płatny 20 zł / doba W strefie spa brakowało mi bieżni , basenu albo chociaż jacuzzi .

; Zapytaj o nocleg

Chcę otrzymywać najlepsze oferty i promocje z Jarosławca: