Jarosławiec.pl

Dodaj obiekt Dodaj obiekt
Opis

Sunrise oferuje nie tylko świetną włoską pizzę i makarony, ale przede wszystkim fenomenalny widok na morze. Restauracja, dzięki swojemu położeniu na klifie, jest doskonałym miejscem na rodzinny obiad lub popołudniową kawę z ciastem. Znajduje się przy Placu Nadmorskim, tuż przy głównym zejściu na plażę (nr 4).

TRIPADVISOR TRAVELER RATING

Sprawdź opinię

Opinie

Paweł Solarz

tydzień temu Google Google Google Google Google 3/5

Na plus na pewno miejsce z widokiem na morze. Strefa atrakcji dla dzieci także in plus. Z jedzeniem mocno średnio. Pierogi ruskie zdecydowanie odradzam. Ciasto klejące, smak kiepski na talerzu tylko 6 szt. Golonka w kapuście bardzo smaczna, pizza równie dobra. "Danie z gyrosa" to tylko kurczak z patelni w przyprawach. Generalnie miejsce fajnie a z jedzeniem bywa różnie zależy na co się trafi.

Monia Nowak

2 tygodnie temu Google Google Google Google Google 5/5

Polecam, mimo wcześniejszych komentarzy postanowiliśmy spróbować chodźby że względu na widok. Zawiodły nas.... Wcześniejsze komentarze. Zostaliśmy obsłużeni zaraz po zajęciu miejsca przy stoliku, szybko zostały nam podane napoje i zaraz po nich dania, dorsz, schab po cyganaku, spaghetti i pizza. Miejsce według nas godne polecenia, jedzenie smaczne i w nie wygórowanych cenach, chętnie tam wrócimy.

Klaudia Drewczyńska

2 tygodnie temu Google Google Google Google Google 1/5

Niestety mam bardzo złe doświadczenia związane z tym miejscem. Byliśmy większą grupą (8 osób), zajęliśmy stolik z widokiem na morze, wiec nie byliśmy niewidoczni. Mimo to na jakiekolwiek zainteresowanie kelnerów trzeba było czekać bardzo długo. Najpierw żeby ktoś przyjął nasze zamówienie, a potem aby nam je dostarczył. Nie skłamię, że na jedzenie dla wszystkich czekaliśmy 1,5 godziny! Na początku dostaliśmy jedno danie, ale to chyba szczęśliwym trafem, bo potem bardzo, bardzo długo nic. Kelnerzy zachowywali się czasem jak błądzący we mgle, mimo że było ich bardzo dużo. Wyglądało to tak, jakby nie mieli w ogóle opracowanego systemu obsługi stolików. Gdy udało nam się złapać osobę, która przyjmowała nasze zamowienie, była zdziwiona że nic nie mamy (najpierw się zapytała, czy chcemy już rachunek). Po długim czasie czekania udało nam się dostać swoje dania, ale niestety one też nie zachwycały jakością (dorsz, sałatka, kurczak grillowany i jakaś potrawka na ostro). Dobre były tylko pizze. Warto też zwrócić uwagę, że chyba z połowa dań w karcie była pozakreślana, czyli jak rozumiem nie było nich. Słabo to wyglądało, szczególnie jeśli przed wejściem lokal reklamował się na bannerze potrawami, których tak naprawdę nie miał. Niestety dostaliśmy też brudne szklanki i menu oblepione sosem. Szklanki wymieniono nam... na trochę mniej brudne. Jedyny plus? Widok na morze. Restauracja poniżej krytyki.

Anna Topólska

tydzień temu Google Google Google Google Google 1/5

Ogólnie miejsce przyciąga, ale. No właśnie, ale. Ja zamówiłam spaghetti carbonnara. Sos śmietanowy to podstawa polskiej kuchni, nie czepiam się, ale na całym talerzu były 3 kawałki starego boczku, a pieprzu wcale! To jest przecież podstawa. Narzeczony wziął pizzę San Roma (czy coś takiego), ciasto sztywne, ze można zabić, dodatki-nie powiem dużo, ale byly surowe. Do picia poprosiłam o karafkę wina, dostałam kieliszek, a narzeczony ciepła 40 ml kolorowej wódki. No ludzie mamy lato !!! Ogólnie nie polecam. W karcie włoska flaga, a to z Włochami nie ma nic wspólnego. Radzę wybrać się na wycieczkę do Włoch, aby poznać ich kuchnie. Lokal blisko plaży i nic więcej.

Majchel Tedi

Znalazłem włosa w piwie, powiedzialem kelnerce ona zabrała piwo i sobie poszla jak zapytałem sie co z tym zrobią nic nie powiedzieli i naliczyli za to piwo, Pizza dobra, filet z piersi z kurczaka suchy jak by na pustyni go zrobili... Edit:Jak bym miał cebulić to bym u was piwa nie brał kasztany szczyt dziadostwa żeby wmawiać ludziom że specjalnie to zrobiłem, troche szacunku do innych ludzie nie była to złośliwa opinia tylko szczera...

Chcę otrzymywać najlepsze oferty i promocje z Jarosławca: